فروش عمده رنگ مو پولو Polo در نمایندگی محصولات پولو یعنی مرکز پخش عمده ایراندخت موضوع  این مطلب می‌باشد. حفظ سلامت موها در کنار زیباتر نمودن آنها باعث شده است تا انتخاب و خرید یک رنگ موی باکیفیت و استاندارد بسیار حائز اهمیت باشد. یکی از رنگ موهای معتبر و استاندارد رنگ موی پولو می‌باشد که در این مطلب به بررسی این رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره پولو خواهیم پرداخت.

فروش عمده رنگ مو پولو در نمایندگی رنگ مو پولو در تهران

عوامل موثری در تعیین خوب بودن یک رنگ مو تاثیرگذار می‌باشد از جمله:

  1. عدم آسیب رسانی به مو
  2. بدون ایجاد آلرژی و حساسیت
  3. بدون اثرات مواد شیمیایی مضر
  4. داشتن ماندگاری بالا
  5. مقاومت در برابر شستشو
  6. غلظت رنگ
  7. داشتن خاصیت نرم کنندگی
  8. قیمت مقرون به صرفه

رنگ موی پولو بیوتی ساخت شرکت اوژن دارای روغن کنجد و زیتون جهت نرم کردن و درخشان نمودن موها، روغن آلوئه ورا و روغن جوانه گندم برای انعطاف پذیری مو می‌باشد.

افرادی که قصد دارند موهای خود را رنگ کنند؛ باید در هنگام خرید رنگ موی مورد نظرشان دقت زیادی به خرج داده و یک رنگ موی استاندارد را خریداری نمایند. زیرا استفاده از رنگ موهای بی کیفیت می‌تواند آسیب ‌های جبران ناپذیری به موها وارد نماید. رنگ مو پولو یکی از رنگ موهایی است که با آسودگی خاطر می‌توانید آن را خریداری و استفاده نمایید؛ زیرا از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد.

اگر به عنوان یک آرایشگر یا صاحب گالری آرایشی قصد خرید عمده رنگ مو پولو را دارید؛ می‌توانید از طریق تماس با همکاران ما در مجموعه ایراندخت این رنگ مو را به صورت عمده با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید : فروش عمده محصولات پولو با کیفیت عالی

فروش عمده اکسیدان پولو در مرکز پخش عمده محصولات پولو

بعد از توضیح در خصوص فروش عمده رنگ مو پولو در مرکز پخش ایراندخت، به سراغ اکسیدان برند پلو می‌رویم. مطمئناً بارها نام اکسیدان را شنیده‌اید و یا با آن آشنایی کامل دارید. اکسیدان ماده‌ای است که در فرآیند رنگ کردن موها به کار می‌رود. اگر از اکسیدان صحیح و به اندازه استفاده نمایید؛ باعث می‌‌شود موهایی زیبا داشته باشید.

از آنجایی که اکسیدان اهمیت زیادی در رنگ مو دارد؛ باید با انواع شماره بندی‌های این محصول آشنا شوید و کاربرد هر کدام را بدانید. درصد نوشته شده روی بسته بندی انواع اکسیدان نشان‌ دهنده مقدار هیدروژن پروکساید موجود در ترکیبات آن می باشد.

توجه نمایید برای خرید اکسیدان حتماً به برند آن دقت نمایید و ازبرندهای باکیفیت استفاده کنید.

فروش عمده رنگ مو پولو Polo در معتبرترین نمایندگی در ایران

  • اکسیدان 3% یا ولوم 10: این اکسیدان جهت رنگساژ کردن موها کاربرد داشته و برای افرادی که موهایی نازک و کم حجم دارند؛ انتخاب مناسبی است.
  • اکسیدان 6% یا ولوم 20 : اگر قصد دارید موهای سفید خود را با رنگ مو بپوشانید، این اکسیدان انتخاب مناسبی خواهد بود.
  • اکسیدان 9% یا ولوم 30 : برای روشن شدن مو تا 3 الی 4 درجه کاربرد دارد.
  • اکسیدان 12% یا ولوم 40 : قدرت روشن نمودن موها تا 8 درجه را دارد.

مقدار اکسیدان برای ترکیب با رنگ مو معمولا ۱:۱.۵ است. البته این نسبت در تکنیک‌های مختلف رنگ مو می تواند کم یا زیاد شود.

مشخصات اکسیدان پولو چیست؟

  • قابل ترکیب شدن با انواع رنگ موها و پودر دکلره
  • ضد قرمزی و زردی
  • بدون ایجاد سوزش و خارش
  • دارای خاصیت نرم کنندگی مو
  • بدون بو
  • فرمولاسیون کشور اسپانیا

برای خرید عمده اکسیدان پولو می‌توانید به وب سایت ایراندخت مراجعه نمایید و به کمک راه های تماس مندرج در وب سایت این مجموعه، با همکاران ما تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

فروش عمده پودر دکلره پولو در نمایندگی رنگ مو پولو در ایران

علاوه بر فروش عمده رنگ مو پولو، مجموعه ایراندخت، پودر دکلره این برند را نیز صورت عمده عرضه ‌می‌نماید. پودر دکلره پولو بیوتی با ویژگی‌های نرم‌کنندگی و ضد زردی خود انتخاب مناسبی می‌باشد.

این محصول بدون غبار بوده و به دلیل وجود کراتین در ترکیبات خود مانع از خشک شدن موها پس از دکلره می‌شود. این محصول با اکسیدان ترکیب شده و برای بی رنگ کرن موهای سر و نقاط دیگر بدن استفاده می‌شود.

با توجه به عوارضی که ممکن است دکلره ایجاد نماید؛ انتخاب یک پودر دکلره مناسب و مرغوب گام اول جهت دکلره نمودن موها می باشد. پودر دکلره پولو بیوتی یکی از پودرهای استاندارد و باکیفیت می‌باشد.

نکته : اگر قصد دکلره نمودن موهایتان را دارید؛ حتماً قبل از اقدام، تست حساسیت را فراموش نکنید. به این منظور، باید با قرار دادن مقدار کمی از مواد دکلره روی پوست نتیجه را امتحان نمایید. اگر پوست دچار التهاب یا قرمزی شد؛ باید برند دیگری را انتخاب نمایید یا به طور کلی دکلره نکنید. البته در صورت وجود حساسبت به مواد دکلره می‌توانید از دکوکرم‌ها با تست حساسیت استفاده نمایید.

انواع پودر دکلره

  • پودر دکلره آبی : اگر موهایی تیره و ضخیم دارید و می‌خواهید موهایتان را روشن نمایید این پودر بهترین گزینه است.
  • پودر دکلره سفید : رایج ترین پودر دکلره با قدرت روشن کنندگی متوسط است و برای موهایی با جنس معمولی استفاه می شود.
  • پودر دکلره بنفش : این پودر دکلره می‌تواند رفله‌ی زری و نارنجی که در حین عمل دکلره ایجاد می‌شود را از بین ببرد. اگر می‌خواهید پایه مو به پایه ای مناسب برای رنگی مانند خاکستری یا بلوند پلاتین برسد؛ این محصول بهترین گزینه است.

در صورت نیاز به خرید عمده پودر دکلره پولو با مراجعه به وب سایت ایراندخت و مطالعه کامل مطالب مربوط به این پودر دکلره نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده رنگ مو پیلون با قیمت استثنایی

مشاوره رایگان در نمایندگی محصولات پولو

پخش آرایشی ایراندخت با داشتن تجربه چندین ساله در حوزه فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی، همواره سعی داشته است تا با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت و محبوب نیاز خریداران خود را تامین نماید. شما با صرفه جویی در وقت به راحتی می‌توانید با آگاهی و مطالعه مطالب مختلف در خصوص هر محصول موجود در سایت ایراندخت، خریدی بدون دغدغه و آگاهانه را انجام دهید.

همانطور که در مطالب فوق نیز گفته شد؛ یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه ایراندخت، فروش عمده رنگ مو پولو، اکسیدان و پودر دکلره این برند می باشد. در این راستا این مجموعه تلاش بر آن دارد تا شما خریداران عزیز بتوانید محصولات مورد نیازتان را در کوتاهترین زمان دریافت نمایید.

با ایراندخت می‌توانید با خیال آسوده از یک خرید غیرحضوری و بی دغدغه لذت ببرید. مرکز پخش عمده ایراندخت آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید انواع رنگ مو و محصولات مرتبط با آن می‌باشد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده محصولات پولو از کجا مشاوره رایگان بگیریم؟

با ایراندخت می‌توانید با خیال آسوده از یک خرید غیرحضوری و بی دغدغه لذت ببرید. مرکز پخش عمده ایراندخت آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید انواع رنگ مو و محصولات مرتبط با آن می‌باشد.

رنگ مو پولو ساخت کدام شرکت است و دارای چه ترکیباتی است؟

رنگ موی پولو بیوتی ساخت شرکت اوژن دارای روغن کنجد و زیتون جهت نرم کردن و درخشان نمودن موها، روغن آلوئه ورا و روغن جوانه گندم برای انعطاف پذیری مو می‌باشد.

پودر دکلره پولو چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول بدون غبار بوده و به دلیل وجود کراتین در ترکیبات خود مانع از خشک شدن موها پس از دکلره می‌شود. این محصول با اکسیدان ترکیب شده و برای بی رنگ کرن موهای سر و نقاط دیگر بدن استفاده می‌شود.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو  پولو، فروش عمده اکسیدان پولو، خرید عمده محصولات پولو، نمایندگی رنگ مو پولو در تهران 

4.7/5 - (3 امتیاز)