در این مطلب به بررسی فروش عمده رنگ مو پیلون یکی دیگر از انواع رنگ موهای معتبر موجود در نمایندگی رنگ مو پیلون در ایران یعنی مجموعه ایراندخت می‌پردازیم. افراد بایستی با توجه به نوع و رنگ پوست و چشمان خود اقدام به انتخاب یک رنگ موی مناسب نمایند که البته این مساله سلیقه ای می‌باشد.

رنگ مو یک عنصر زیبایی بسیار مهم برای افراد به خصوص بانوان می‌باشد که آسان و کم هزینه است. انتخاب یک رنگ موی مناسب، زیبایی و شادابی فرد را چند برابر می‌نماید. شما برای تغییر رنگ موهایتان، باید با اطلاعات کافی رنگ مو‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید. خواندن این مطلب باعث می‌شود جواب تمامی سوال‌های خود درباره رنگ مو پیلون را دریافت کنید.

فروش عمده رنگ مو پیلون با کیفیتی بی نظیر

رنگ موها امروزه در انواع مختلف و برندهای متفاوت در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. استفاده از انواع رنگ مو جهت افزایش زیبایی به مساله ای رایج در سراسر جهان تبدیل شده است. بسیاری از برندهای رنگ مو باعث ویتامینه شدن موها شده و حتی از ریزش آنها نیز پیشگیری می‌نماید.

رنگ موها انواع مختلفی دارند:

رنگ موی موقت: رنگ موی موقت غیر اکسیداتیو بوده و نمی‌تواند به کورتکس مو نفوذ کند. تغییرات با استفاده از این رنگ مو جزئی می‌باشد و پس از یک الی دو بار شستشو از روی مو پاک می‌شود.

نیمه دائمی Semi Permanent : این مدل غیر اکسیداتیو می‌باشد و با 6 بار شستشو پاک می‌شود.

نیمه دائمی  Demi Permanent : در رنگ موی نیمه دائمی ماده قلیایی غیر از آمونیاک وجود دارد؛ منظور موادی مانند سدیم کربنات یا اتانولامین است.

دائمی : رنگ موهای دائمی دارای آمونیاک و پراکسید هیدروژن هستند و با شستشو پاک نمی‌شوند.

رنگ موی پیلون با غلظت فوق العاده عالی و رنگ دهی خوب برای کاور موهای سفید انتخاب مناسبی می‌باشد. لازم به ذکر است که انتخاب رنگ موی مناسب به عواملی مانند رنگ پوست، رنگ طبیعی موها، رنگ چشم، سایز اندام و خلق و خوی و شخصیت افراد وابسته است.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمده و نمایندگی محصولات پیلون در ایران

خصوصیات رنگ موی پیلون

  • دارای پروتئین گندم و نرم کننده
  • دارای روغن کنجد، زیتون و روغن آلوئه ورا
  • حاوی ویتامین سی
  • دارای کراتین
  • حالت دهنده‌ی موی سر
  • حجم : 120 میل
  • دارای آمونیاک با درصد پایین

فروش عمده رنگ مو پیلون جهت خریداران عزیز از طریق مرکز پخش عمده آرایشی و بهداشتی ایراندخت انجام می‌شود. قیمت این رنگ مو مناسب و دارای کیفیت خوبی نیز می‌باشد. این رنگ موی معتبر را می توانید از طریق مجموعه ایراندخت به راحتی و به صورت غیر حضوری خریداری نموده و در محل تحویل بگیرید.

برای خرید عمده رنگ مو پیلون به وب سایت ایراندخت مراجعه نمایید و از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت با ما در تماس باشید.

فروش عمده اکسیدان پیلون در مرکز پخش عمده

اولین قدم بعد از انتخاب یک رنگ موی خوب، انتخاب یک اکسیدان مناسب است. برای آماده سازی ترکیب هر رنگ مو لازم است آن را با مقدار مناسبی اکسیدان ترکیب کنید. اگر قصد دارید رنگ مویتان روشن‌تر شود، می‌توانید نسبت اکسیدان را بیشتر کنید و اگر علاقه‌مند به رنگ‌های تیره هستید، رنگ بیشتری نسبت به اکسیدان به کار ببرید.

اکسیدان‌ها  عموماً در سه مدل با شماره های 6، 9 و 13 درصد موجود هستند. در ادامه تفاوت در شماره‌های اکسیدان را توضیح می‌دهیم:

اکسیدان با استفاده از موادی مانند آمونیاک اقدام به تخریب کردن کوتیکول مو می‌کند و اگر این کار صحیح و اصولی صورت نگیرد؛ می‌تواند آسیب‌های زیادی به مو وارد کند.

اکسیدان پیلون در حجم‌های 150-1000و 3750 میلی لیتر برای فروش وجود دارد.

بهترین مرکز فروش عمده رنگ مو پیلون Pilon در ایران

خصوصیات اکسیدان پیلون

  • دارای نرم کننده
  • خاصیت ضد زردی
  • فرموله شده توسط شرکت کاراسا اسپانیا

شما آرایشگران عزیز و صاحبان فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی که قصد خرید عمده اکسیدان پیلون را دارید؛ می‌توانید با استفاده از تلفن تماس مندرج در وبسایت با مشاوران فروش این مرکز پخش تماس گرفته و در صورت نیاز کالای مورد نظرتان را سفارش دهید.

خرید عمده پودر دکلره پیلون

دکلره رنگ موهای موهای شما را بی رنگ می‌نماید و روی این موی بدون رنگ شما می‌توانید رنگ جدیدی را به نمایش بگذارید. در واقع دکلره، اولین گام جهت داشتن جذاب‌ترین رنگ های مو می‌باشد. دکلره به علت دارا بودن  مواد شیمیایی و پراکسید، می تواند با جدا نمودن پیگمنت‌های طبیعی مو باعث شود موها روشن شوند. پس از آن شما می‌توانید روی این موهای روشن ، رنگ موردنظر خود را به کار ببرید.

علاوه بر فروش عمده رنگ مو پیلون، مرکز پخش ایراندخت فروش عمده پودر دکلره پیلون را نیز در اختیار دارد.

خصوصیات پودر دکلره پیلون

  • قوی و بدون آسیب
  • بدون غبار و حساسیت
  • حاوی کراتین , جلبک دریایی و مواد نرم کننده
  • دارای خاصیت ضد زردی

برای دکلره کردن موها به مواد زیر نیاز دارید:

  • پودر دکلره مناسب با جنس موهایتان
  • اکسیدان با شماره مناسب

برای خرید عمده پودر دکلره پیلون از نمایندگی محصولات پیلون در تهران می‌توانید از طریق شماره تماس‌های نوشته شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. مجموعه ایراندخت این محصول را با نازلترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید : مرکز پخش عمده محصولات استار در تهران کجاست؟

مشاوره رایگان در پخش آرایشی ایراندخت

مرکز پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو پیلون، یک راه امن جهت یک خرید مطمئن و لذت بخش برای شما خریداران عزیز می باشد. ایراندخت محصولات تخصصی مو را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، باتوجه به استانداردهای روز دنیا در اختیار شما خریداران عمده قرار می‌دهد.

مجموعه ایراندخت، عرضه‌کننده محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی در سطح ایران می‌باشد. این مجموعه با داشتن تیمی مجرب و آگاه در این زمینه برای مشتریان خود امکان استفاده از مشاوره رایگان قبل از خرید را در نظر گرفته است. در پایان امیدواریم که توانسته باشیم گوشه ای از سوالات شما درخصوص رنگ موی پیلون را پاسخ دهیم. شما خریدار عزیز برای خرید عمده محصولات پیلون با مشاوران ما در تماس باشید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده پودر دکلره پیلون چگونه اقدام کنیم؟

برای خرید عمده پودر دکلره پیلون از نمایندگی محصولات پیلون در تهران می‌توانید از طریق شماره تماس‌های نوشته شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. مجموعه ایراندخت این محصول را با نازلترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

پودر دکلره پیلون چه ویژگی هایی دارد؟

قوی و بدون آسیب
بدون غبار و حساسیت
حاوی، کراتین , جلبک دریایی و مواد نرم کننده
دارای خاصیت ضد زردی

اکسیدان پیلون با چه حجم هایی در بازار موجود است؟

اکسیدان پیلون در حجم‌های 150-1000و 3750 میلی لیتر برای فروش وجود دارد.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو  پیلون، فروش عمده اکسیدان پیلون، خرید عمده محصولات پیلون، نمایندگی رنگ مو پیلون در تهران 

4.7/5 - (3 امتیاز)