در دنیای امروزی که پر از تناقض و مدهای جدید است، هر کسی در ابتدا باید فکر سلامتی باشد و سپس زیبایی. امروزه اغلب افراد به دنبال این هستند که با تغییر مداوم رنگ موهایشان، ظاهری زیبا و جذاب برای خودشان ایجاد کنند. اما متاسفانه، محصولات زیبایی مانند گذشته کیفیت ندارند و افراد با استفاده از محصولات زیبایی بی کیفیت به خود آسیب های زیادی وارد می کنند.

برای مثال یکی از محصولاتی که در تغییر رنگ مو بکر می رود، اکسیدان ها هستند. اکسیدان ها مواد شیمیایی می باشند و روند تغییر رنگ مو را آسان و سریع می کنند. اما ایا می دانستید که قبل از استفاده آن ها، باید همه چیز درباره خرید اکسیدان را بدانید تا مسبب آسیب به موهایتا نشوید؟

آیا بطور کلی می دانید کدام اکسیدان و از کدام برند ویژگی های خوبی برای مصرف دارد؟ ما در این مقاله مطالبی در رابطه با همه چیز درباره خرید اکسیدان و بهترین برندهای اکسیدان ها را برای شما تهیه کرده ایم.

همه چیز درباره خرید اکسیدان

برای آن که همه چیز درباره خرید اکسیدان را بدانید، لازم نیست تا ساعت ها مطالعه داشته باشید. تنها با دانستن چند نکته ی مفید و کاربردی می توانید اطلاعات مفیدی قبل از خرید را بدانید و خریدی کاربردی را تجربه کنید. برای مثال یکی از مطالب که باید درباره اکسیدان ها بدانید این است که، یک اکسیدان مرغوب حاوی کراتین و نرم کننده مو می باشد تا بتواند نرمی موها را حفظ کند یا افزایش دهد.

یا این که غلظت اکسیدان بهتر است که به شکل کرمی باشد تا برای ترکیب شدن با هر رنگ مو و یا دکلره ای مناسب باشد. اکسیدان های کرمی بهتر و راحتتر ترکیب می شوند. وجود اب اکسیژنه 30 درصد در اکسیدان ها نیز، یکی دیگر از عوامل مرطوب کننده مو است که باعث حفظ رطوبت مو می شود.

یک اکسیدان خوب به علاوه همه این موارد گفته شده باید دارای یک قیمت مناسب و تولید شده از یک شرکت معتبر باشد. هرگز گول قیمت های گران یا حتی ارزان برندهای ناشناخته را نخورید. اگر یک اکسیدان مرغوب باشد، یک قیمت متناسب و معقول نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نکات 0 تا 100 خرید پودر دکلره 

اکسیدان چیست؟

اکسیدان درواقع ترکیبات شیمیایی است که در زمان رنگ کردن موها بکار می رود. مواد شیمیایی که در اکسیدان ها بکار رفته است، همانند یک کاتالیزور عمل می کند و سرعت رنگ پذیری مو را افزایش می دهد. این محصولات حاوی هیدروژن بروکساید هستند و در ترکیب شدن با پودر دکلره و رنگ ها، باعث می شوند تا مو بخوبی رنگ باز کند.

وظیفه اکسیدان چیست؟

  • باز کردن رنگدانه های مو برای پذیرش رنگ جدید.
  • تسریع بخشیدن در عمل رنگ پذیری مو
  • رنگ مو را اثر بخش تر اعمال می کند.
  • ملانین های مو را از بین می برد.

بیشتر بخوانید: نکات مهمی که باید قبل از خرید رنگ مو بدانید؟

انواع اکسیدان و کاربردهایشان

  • اکسیدان 3 درصد: یکی از انواع اکسیدان ها، اکسیدان های 3 درصد هستند. این اکسیدان ها بسیار ضعیف اند و قدرت کمتری نسبت به سایر اکسیدان ها دارند. معمولا از اکسیدان های 3 درصد برای ترکیب شدن با رنگ های تیره و رنگ ابروها استفاده می شود.
  • اکسیدان 6 درصد: درصد 6 اکسیدان ها نشان از آن است که این محصولات نسبت بیشتری هیدروژن بروکساید در ترکیبات خود دارد. اکسیدان 6 درصد جزو محبوب ترین اکسیدان ها است و بیشتر برای رنگ کردن موهای سفید بکار می رود.در تکنیک های آمبره، سامبره و هایلایت با فویل از اکسیدان 6 درصد استفاده می شود.
  • اکسیدان 9 درصد: روشن شدن موها تا پایه های 5 و 4 به کمک اکسیدان 9 درصد عملی می شود. این اکسیدان برای موهای ضخیم و دکلره های متوسط مناسب است.
  • اکسیدان 12 درصد: اکسیدان 12 درصد قوی ترین نوع اکسیدان است و موها را تا پایه 8 و 9 می تواند روشن کند. کاربرد این درصد در روشن کردن موها می باشد و به علت درصد بالا بودن آن، نباید در خانه از آن استفاده کرد. اگر موهای ضخیم دارید که دیر رنگ باز می کنند، بهتر است از اکسیدان 12 درصد استفاده کنید.

همه چیز درباره خرید اکسیدان - انواع اکسیدان و کاربردهایشان

بهترین اکسیدان های موجود در بازار

در حال حاضر برندهای متنوعی در بازار موجود هستند که علاوه بر کیفیت مطلوب، قیمت مقرون بصرفه ای هم دارند. ما در مجموعه ایراندخت انواع و اقسام برندهای فروش اکسیدان را موجود کرده ایم تا مشتری براساس نیاز و سلیقه اش محصول مناسبی خریداری کنند.

  • برند نیوپرستیژ: برند نیوپرستیژ اکسیدان های با کیفیت بسیار معقولی تولید کرده است. در این محصولات ترکیبات فراوان گیاهی بکار رفته است که برای موها بسیار مناسب هستند. این اکسیدان برای موهای ضعیف و حساس مناسب می باشد.
  • برند آوایی: اکسیدان های برند آوایی یکی از بهترین اکسیدان های موجود در بازار هستند که بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند. آوایی در اکسیدان هایش از ویتامین سی و نرم کننده های مو استفاده کرده است که باعث حفظ نرمی و لطافت مو می شود. با کمک این اکسیدان و درصدهای متنوعی که دارد می توانید به رنگ دلخواه تان دست پیدا کنید.
  • برند پروکسی: کرم اکسیدان پروکسی معمولاً دارای ترکیباتی مانند ویتامین C، ویتامین E، کراتین و آب اکسیژنه می باشد که باعث حفظ رطوبت مو می شود. این اکسیدان ها حتی می توانند باعث شادابی موها بشوند.
  • برند بلگا: برند بلگا با تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت و مؤثر، جایگاه خود را در بازار آرایشی و بهداشتی به عنوان یک برند قابل اعتماد برجسته کرده است و محصولاتی مانند اکسیدان بلگا نیز تولید کرده است. فرمولاسیون این اکسیدان ها مناسب با همه ی انواع مو است و اثرگذاری بسیار خوبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: مهم ترین توصیه های پلیس فتا قبل از خرید محصولات زیبایی از اینترنت

سوالات متداول

چه نکاتی را باید زمان خرید اکسیدان بررسی کنیم؟

غلظت اکسیدان بهتر است که به شکل کرمی باشد تا برای ترکیب شدن با هر رنگ مو و یا دکلره ای مناسب باشد. اکسیدان های کرمی بهتر و راحتتر ترکیب می شوند. وجود اب اکسیژنه 30 درصد در اکسیدان ها نیز، یکی دیگر از عوامل مرطوب کننده مو است که باعث حفظ رطوبت مو می شود. یک اکسیدان خوب به علاوه همه این موارد گفته شده باید دارای یک قیمت مناسب و تولید شده از یک شرکت معتبر باشد. هرگز گول قیمت های گران یا حتی ارزان برندهای ناشناخته را نخورید. اگر یک اکسیدان مرغوب باشد، یک قیمت متناسب و معقول نیز خواهد داشت.

در مجموعه ایراندخت کدام اکسیدان ها و کدام برندهای معتبر موجود هستند؟

مجموعه ایراندخت محصولات زیبایی متعددی از برندهای معتبر بازار را موجود دارد. برندهای با کیفیتی نظیر نیوپرستیژ، بلگا، پروکسی، اوایی و... همگی در این نمایندگی موجود هستند و شما می توانید با قیمت های بسیار مناسبی آن ها را تهیه کنید.

دفتر پخش عمده ایراندخت درمورد چه موضوعاتی راجب به اکسیدان ها به مشتریان مشاوره می دهد؟

اگر جزو افرادی هستید که به تازگی وارد محصولات آرایشی و بهداشتی شده اید و به خوبی درباره درباره این محصولات اطلاعات ندارید نگران نباشید. ما در مجموعه ایراندخت با کمک مجرب ترین و با سابقه ترین کارشناسان فروشف به شما مشاوره رایگان ارائه می دهیم تا بتوانید خرید مفیدی داشته باشید. کارشناسان ما به شما درباره انواع اکسیدان، برندهای محبوب و پرطرفدار و بطور کلی همه چیز درباره خرید اکسیدان و اطلاعات کافی را خواهند داد.

مشاوره رایگان مجموعه ایراندخت

اگر جزو افرادی هستید که به تازگی وارد محصولات آرایشی و بهداشتی شده اید و به خوبی درباره درباره این محصولات اطلاعات ندارید نگران نباشید. ما در مجموعه ایراندخت با کمک مجرب ترین و با سابقه ترین کارشناسان فروشف به شما مشاوره رایگان ارائه می دهیم تا بتوانید خرید مفیدی داشته باشید. کارشناسان ما به شما درباره انواع اکسیدان، برندهای محبوب و پرطرفدار و بطور کلی همه چیز درباره خرید اکسیدان و اطلاعات کافی را خواهند داد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: همه چیز درباره خرید اکسیدان، انواع اکسیدان، بهترین اکسیدان موجود در بازار، وظایف اکسیدان

5/5 - (1 امتیاز)