رنگ مو پنتی تولید کشور ایران است و تحت مجوز وزارت غذا و دارو تولید می‌شود. شرکت تولید کننده رنگ مو پنتی تولید این محصول را به صورت انبوه انجام می‌دهد زیرا تقاضای خرید آن بسیار گسترده است. شرکت تولید کننده رنگ مو پنتی برای رسیدگی به عرصه تقاضای این محصول، اقدامی انجام داده است. اقدامی مبنی بر انتخاب کردن نمایندگی‌هایی رسمی برای فروش عمده رنگ مو پنتی. یکی از همین نمایندگی‌ها سایت ایراندخت است که به عنوان دفتر رسمی فروش عمده رنگ مو پنتی و دیگر محصولات پنتی در حال فعالیت است. سايت ایراندخت علاوه بر رنگ موهای پنتی، پودر دکلره و اکسیدان‌های این برند را هم به فروش می‌رساند.

فروش عمده رنگ مو پنتی

فروش عمده رنگ مو پنتی به علت کارآمد بودن این محصول، از جمله بخش‌های پر طرفدار سایت ایراندخت است. قیمتی که نمایندگی ایراندخت برای فروش عمده رنگ مو پنتی و دیگر محصولات آن تعیین کرده است، نسبت به سایر مراکز فروش بسیار مناسب‌تر است. پس اگر از آن دسته مشاغلی هستید که روزانه به تعداد بالایی رنگ مو نیاز دارید حتماً به سایت ایراندخت برای خرید مراجعه کنید. همچنین اگر در شغل شما افراد با سلیقه‌های متفاوتی برای دریافت خدمات به سراغ شما می‌آیند مانند فروشنده‌های رنگ مو و سالن‌های زیبایی، باز هم با خیالی راحت این رنگ مو را خریداری کنید. چرا که رنگ مو پنتی طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف را شامل می‌شود.

معرفی برند پنتی

برند پنتی یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور خودمان ایران است. این برند از سال ۱۳۸۶ محصولاتش را وارد بازار کرد و توانست از همان ابتدا رضایت بالایی را از مصرف کنندگانش کسب کند. مواد اولیه مرغوب، فرمولاسیون منحصر بفرد و تولید به وسیله پیشرفته‌ترین روش‌ها از عللی است که این برند را یک برند نام آشنا و مشهور تبدیل کرده است. برند پنتی توانسته طی چندین سال مشتریان وفاداری را برای خودش جذب کند. به علاوه این برند محصولاتی نظیر پودر دکلره، اکسیدان، اسپری حالت دهنده مو، اسپری خوشبو کننده مو و… تولید کرده است اما محبوب‌ترین آن‌ها همان رنگ مو پنتی است، که نمایندگی ایراندخت به طور رسمی فروش عمده رنگ مو پنتی را انجام می‌دهد.

رنگ مو پنتی

در رنگ مو پنتی آمونیاک و سولفات به طور کامل حذف شده است تا علاوه بر حفظ سلامت مو موجب حفظ سلامت پوست کف سر نیز باشد. کیفیت رنگ موهای برند پنتی بسیار بی‌نظیر می‌باشد و آن را به یک نام آشنا بین مصرف کنندگان رنگ مو تبدیل کرده است. قدرت پوشش دهی رنگ مو پنتی بسیار بالا ست و برای هر  نوع مویی حتی موهایی که سفید شده‌اند و رنگ پذیری سختی هم دارند مناسب است. موادی که در این محصول بکار رفته است مانند کراتین، نرم کننده مو، روغن بادام، روغن زیتون، روغن جوانه گندم و سایر ترکیبات مفید سبب می‌شوند که کدری مو از بین برود و شفافیت و درخشانی جایگزین آن بشود. همچنین شرکت پنتی به محصولاتش ویتامین C اضافه کرده است تا هنگام رنگ کردن مو، ویتامین C مانند یک لایه محافظتی روی مو قرار بگیرد و آسیب آن جلوگیری کند.

ویژگی‌های رنگ مو پنتی

  • حاوی ویتامین C
  • ساخت ایران
  • فاقد آمونیاک و سولفات
  • حاوی کراتین و نرم کننده‌های مو
  • دارای روغن آرگان، روغن جوانه گندم، روغن زیتون
  • دارای پروتئین گندم

نحوه استفاده از رنگ مو پنتی

برای استفاده کردن از رنگ مو پنتی یک بسته ۱۰۰ میلی لیتری از این رنگ مو را با ۱۸۰ میلی لیتر اکسیدان پنتی ترکیب کنید. درباره‌ی نوع و برند اکسیدان باید گفت که درصد را با توجه و رنگ هدف مد نظرتان انتخاب کنید و برند آن را هم اگر از برند پنتی استفاده کنید بهتر است، هر چند که رنگ مو پنتی قابل ترکیب شدن با هر اکسیدانی است. پس از ترکیب کردن رنگ و اکسیدان، مواد را روی موهایتان قرار دهید و بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به آن زمان بدهید تا اثرش را روی مو بگذارد. پس از اتمام زمان موها را آبکشی نمایید.

اکسیدان پنتی

کرم اکسیدان‌های برند پنتی بهترین انتخاب برای افراد می‌تواند باشد. این کرم اکسیدان‌ها میزان حداقلی آمونیاک را دارند که باعث خشکی و شکنندگی مو نشوند. اکسیدان‌های برند پنتی به تثبیت رنگ مو بسیار کمک می‌کنند و تمام تناژ قرمزی را از رنگ مو می‌گیرد. درصد‌های ۶، ۹ و ۱۲ تولید برند پنتی برای اکسیدان‌هایش است که هر کدام به ترتیب برای روشن کردن به میزان ۲ درجه، ۳ درجه و روشن کردن به میزان ۵ درجه مناسب هستند. اکسیدان پنتی عملکرد رنگ مو را تصحیح می‌کند و این عمل را سریع‌تر می‌کند.

فروش عمده رنگ مو پنتی

ویژگی‌های اکسیدان پنتی

  • تصحیح عملکرد رنگ مو
  • حاوی روغن آرگان و نرم کننده مو
  • فاقد آمونیاک
  • مقرون به صرفه
  • جلوگیری از آسیب به مو
  • جلوگیری از ایجاد شوره و سوزش کف سر

پودر دکلره پنتی

همانطور که می‌دانید گرد و غبار برای سلامتی بسیار مضر است و فردی که با ترکیبات دارای گرد و غبار کار می‌کند دچار آسیب‌های تنفسی مثل آسم می‌شود. اما پودر دکلره پنتی یک پودر دکلره بدون گرد و غبار است و به راحتی می‌تواند موها را تا پایه ۹ و ۱۰ برساند بدون آن که هیچ گونه آسیبی ایجاد کند. پودر دکلره پنتی به آن کسانی که قصد دارند تا رنگ موهایی فانتزی یا خیلی روشن را بر روی موهایشان قرار دهند کمک می‌کند، این کار را بدون آسیب دیدگی مو و شکنندگی آن‌ها انجام دهند. پودر دکلره پنتی در سه رنگ سفید، آبی و سبز تولید شده است که هر کدام به ترتیب برای موهای ضعیف و آسیب دیده، موهای حساس و موهای قوی و ضخیم بکار می‌روند.

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت خرید عمده رنگ موی نیو پرستیژ اصل

ویژگی‌های پودر دکلره پنتی

  • فاقد آمونیاک
  • فاقد گرد و غبار
  • بدون ایجاد سوزش
  • جلوگیری از خشکی مو
  • بدون بو
  • تولید شده در سه رنگ با سه کاربرد مختلف (سفید، سبز، آبی)

سوالات متداول

رنگ مو برند پنتی چه ترکیباتی دارد؟

کراتین، نرم کننده مو، روغن بادام، روغن زیتون، روغن جوانه گندم و ویتامین سی از جمله ترکیبات مفید این محصول است. این ترکیبات در کنار یک دیگر علاوه بر حفظ سلامت مو به پایداری و دوام هر چه بهتر رنگ مو نیز می‌انجامند.

برای دریافت کاتالوگ رنگ مو برند پنتی به کجا مراجعه کنیم؟

رنگ مو پنتی از آن دسته رنگ موها است که شامل رنگ‌های مختلفی است و کاتالوگ کاربردی نیز دارد. شما می‌توانید برای دریافت کاتالوگ رنگ مو پنتی با کارشناسان سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نحوه خرید در سایت ایراندخت چگونه است؟

برای خرید از سایت ایراندخت تنها کافی ست که رنگ موی مورد نظر یا محصول دیگر را انتخاب کنید. سپس با کارشناسانی که در زمینه رنگ مو آموزش دیده‌اند تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی در نحوه پرداخت هزینه‌ها، درباره نوع خرید و رنگ‌ها نیز از آن‌ها مشورت بگیرید.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو پنتی

گاهی پیش می‌آید که افرادی که قصد خرید رنگ مو یا پودر دکلره یا اکسیدان را دارند دچار سردرگمی می‌شوند که کدام رنگ بهتر است، کدام درصد اکسیدان پر مصرف‌تر است یا کدام پودر دکلره بهتر نتیجه می‌دهد. در همین حین است که نمی‌تواند خرید درستی داشته باشند و در خرید انبوه محصولا دچار اشتباه و ضرر مالی می‌شوند. نمایندگی فروش عمده رنگ مو پنتی و دیگر محصولات جانبی آن یعنی سایت ایراندخت، برای این که از این اتفاق پیشگیری کند یک راهکار عالی در نظر گرفته است. این سایت در بخش پشتیبانی کارشناسانی حرفه‌ای را قرار داده است تا همه‌ی افراد بتوانند قبل از خریدشان به طور رایگان از آن‌ها مشاوره بگیرند. آن‌ها از پرداخت هزینه‌ها، رنگ‌های پر مصرف و… به شما توضیح می‌دهند تا سوالاتی که در ذهن‌تان شکل گرفته‌اند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو پنتی، دفتر پخش عمده پودر دکلره و اکسیدان پنتی، ویژگی‌های رنگ مو پنتی، ویژگی‌های پودر دکلره پنتی 

4.6/5 - (5 امتیاز)