انتخاب رنگ مویی متناسب با چهره می‌تواند نقش مهمی در زیبایی خانم‌ها داشته باشد. رنگ مناسب چهره را باز و شاداب و موها را زیباتر می‌کند. نکته‌ای که در این عمل مهم است، کیفیت رنگ مو و محصولات جانبی آن می‌باشد. برای مثال اگر شما رنگی را انتخاب کنید که با پوست‌تان بسیار متناسب باشد و به چهره‌تان بیاید، اما محصولی بی‌کیفیت باشد می‌تواند زیبایی‌تان را سلب کند. رنگ موی دیفرنت از آن دسته رنگ موهای با کیفیت است که علاوه بر زیبایی مو، به سلامت آن‌ها نیز اهمیت می‌دهد. حال شاید بپرسید این محصول با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟ نمایندگی فروش عمده رنگ مو دیفرنت، همان سایت ایراندخت رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان‌های برند دیفرنت را به شما عرضه می‌دارد.

فروش عمده رنگ مو دیفرنت

سایت ایراندخت به جز پودر دکلره و اکسیدان‌های برند دیفرنت، فروش عمده رنگ مو دیفرنت را نیز انجام می‌دهد. قیمت‌های این محصولات به علت تولید داخلی بودن بسیار مقرون به صرفه است‌ و تقریباً هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند آن‌ها را خریداری کند. در نمایندگی ایراندخت، کاتالوگ رنگ مو دیفرنت به شما ارائه می‌شود تا هر رنگی که مد نظرتان است را تهیه کنید، کاتالوگی با طیف وسیعی از رنگ‌های جدید و اروپایی. هر چند که با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانید محصولات برند دیفرنت را پیدا کنید، اما در فروشگاه ایراندخت ارزان‌ترین‌ها با بالاترین کیفیت‌ها را مشاهده می‌کنید.

رنگ مو دیفرنت

رنگ مو برند دیفرنت به آسانی تمام نیازهای زیبایی را برآورده و سلامت موهایتان را حفظ می‌کند. زیرا این برند رنگ موهایش را از ترکیباتی مثل پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، نرم کننده‌ها و حالت دهنده‌ها تولید می‌کند، که آن‌ها درخشندگی و لطافت مو را تضمین می‌کنند. ویتامین‌ C موجود در این رنگ مو تا بیشترین حد ممکن موها را در برابر مواد شیمیایی حفظ می‌کند و اجازه خشک شدن به موها نمی‌دهد. غلظت ترکیبات رنگ مو دیفرنت بسیار بالا است، همچنین دارای رنگ دانه‌هایی قوی می‌باشد. این دو ویژگی سبب می‌شوند که ماندگاری و پوشش دهی رنگ تا حد زیادی بالا برود. شما به وسیله رنگ مو دیفرنت تمامی موهای سفیدتان را خواهید پوشاند که موجب ایجاد تغییری شگرف در چهره است.

ویژگی‌های رنگ مو دیفرنت

  • حاوی ویتامین C
  • پوشش دهی بالا
  • طیف وسیع رنگی
  • میزان حداقلی آمونیاک
  • کم بو
  • حاوی کراتین، نرم کننده و حالت دهنده مو
  • پروتئینه
  • حاوی ویتامین B
  • قابلیت ترکیب با اکسیدان‌های مختلف
  • فرمولاسیونی مطابق با متدهای روز دنیا

پودر دکلره دیفرنت

پودر دکلره‌های برند دیفرنت، پودرهایی هستند فاقد گرد و غبار و مواد شیمیایی مضر برای موها. آن‌ها بر روی ساختار مو اثر گذاری ندارند. موهایی که پودر دکلره دیفرنت آن‌ها را بی‌رنگ کرده است، به راحتی رنگ پذیر می‌شوند.

ویژگی‌های پودر دکلره دیفرنت

  • فاقد بوی نامطبوع
  • فاقد گرد و غبار
  • بدون آسیب به ساختار مو
  • جلوگیری از خشک شدن مو

رنگ مو دیفرنت ساخت کدام کشور است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برند دیفرنت با توجه به این کیفیت بالایی که دارد، محصول کدام کشور است. رنگ موهای برند دیفرنت ساخت کشور ایران و تهیه شده در شرکت فوآد آرا می‌باشند. رنگ موهای این برند فرمولاسیونی پیشرفته و جدید و مطابق با متد اروپایی دارند. شرکت فوآد آرا این رنگ‌ها را در تیوب‌های ۱۲۵ میل قرار داده است که میزانی مقرون به صرفه می‌باشد.

فروش عمده رنگ مو دیفرنت

اکسیدان دیفرنت

اکسیدان‌های برند دیفرنت محصولاتی با کیفیت از این شرکت هستند که برای ترکیب شدن با رنگ مو و تغییر رنگ مو کاربرد دارند. فرمولاسیون خاص برند دیفرنت باعث شده است که موها را در حالتی نرم و لطیف اولیه نگه می‌دارد و موهایی که حالتی خشک دارند را آبرسانی می‌کند. اکسیدان دیفرنت غلظت بالایی دارد و تمام مو را پوشش می‌دهد. بوی گازی نامطبوع در این اکسیدان وجود ندارد. شما با این اکسیدان تغییر رنگ مویی حرفه‌ای را تجربه می‌کنید. اکسیدان‌های برند دیفرنت در چهار درصد متفاوت موجود هستند؛

  • اکسیدان ۳ درصد دیفرنت: اکسیدان ۳ درصد ضعیفت‌ترین اکسیدان محسوب می‌شود. برای رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، قهوه‌ای تیره و رنگ کردن به مدل مش، هایلایت و رنگساژها کاربرد دارد.
  • اکسیدان ۶ درصد دیفرنت: این اکسیدان مناسب برای پوشاندن تارهای سفید، کاهش خطر سوختن موها بل فویل هنگام مش کردن مو و مناسب برای دکلره‌های ضعیف است.
  • اکسیدان ۹ درصد دیفرنت: درصد ۹ در این اکسیدان برای به پایه رساندن موها و قابلیت حفظ سلامت موها کاربرد دارد. اکسیدان ۹ درصد طرفداران زیادی دارد.
  • اکسیدان ۱۲ درصد: درصد ۱۲ در اکسیدان دیفرنت آن را در دسته اکسیدان‌های قوی قرار داده است. بهتر است در صورت داشتن حرفه‌ و تخصص رنگ مو از آن استفاده کنید. زیرا قدرت روشن کنندگی بالایی دارد و اگر نتوانید آن را روی سرتان به خوبی کنترل کنید، به موها آسیب وارد می‌کند. اکسیدان ۱۲ درصد مناسب برای موهای ضخیم و تیره است.

ویژگی‌های اکسیدان دیفرنت

  • حاوی نرم کننده
  • حاوی ویتامین‌هایی برای تقویت مو
  • جلوگیری از ایجاد سوزش و خارش در کف سر
  • بدون بوی نامطبوع
  • قدرت بالا

بیشتر بخوانید: با کیفیت‌ترین رنگ موهای بلگا را کدام نمایندگی به فروش می‌رساند؟

رنگ مو دیفرنت مناسب چه کسانی است؟

فروشگاه پخش عمده ایراندخت، با فروش عمده رنگ مو دیفرنت و دیگر محصولات این برند، قصد ارائه محصولاتی با کیفیت ایرانی را دارد تا علاوه بر حمایت کالای ایرانی اجناسی مقرون به صرفه به خریداران عرضه کند‌. سالن‌های زیبایی و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی با خرید از این فروشگاه اطمینان دارند که محصولاتی با نازل‌ترین قیمت و با بالاترین کیفیت خریداری کرده‌اند.

سوالات متداول

اکسیدان‌های برند دیفرنت، در چه درصدهایی موجود هستند؟

برند دیفرنت اکسیدان‌هایش را در ۴ درصد مختلف، شامل ۳ درصد، ۶ درصد، ۹ درصد و ۱۲ درصد تولید کرده است. هدف این برند تولید محصولاتی متناسب با هر نوع پوست و مویی است.

دفتر پخش محصولات برند دیفرنت کجا است؟

سایت ایراندخت مرکز رسمی ارائه محصولات برند دیفرنت است. اگر قصد خرید به صورت عمده را دارید، سایت ایراندخت بهترین مرکز برای خریدتان است.

مناسب‌ترین قیمت رنگ مو برند دیفرنت را از کجا تهیه کنیم؟

سایت ایراندخت چون نمایندگی رسمی برند دیفرنت برای فروش عمده است، مناسب‌ترین قیمت‌ها را در میان نمایندگی‌های دیگر دارد. کافی ست تا قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و به این نکته پی ببرید.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو دیفرنت

برای اطلاع از نحوه پرداخت هزینه‌ها در سایت ایراندخت یا گرفتن مشاوره برای نحوه خرید و انتخاب نوع محصول، فقط کافی ست تا با پشتیبان‌های سایت ایراندخت تماس بگیرید. این پشتیبان‌ها کارشناسانی دوره دیده در حوزه رنگ مو هستند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو دیفرنت، پخش عمده پودر دکلره و اکسیدان دیفرنت، رنگ مو دیفرنت، پخش عمده ایراندخت، نمایندگی رنگ مو دیفرنت

4.7/5 - (6 امتیاز)