رنگ کردن موها یکی از آرایش‌های مورد علاقه خانم‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها مایل هستند تا به بهترین حالت ممکن موهایشان را آراسته کنند. از همین بابت یافتن رنگ مویی مرغوب دغدغه خیلی از آن‌ها می‌باشد. رنگ موی بلگا یک یک رنگ مو از برندهای ایرانی است. این برند از همان ابتدا که به بازار رنگ موها وارد شد، توانست رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. به دلیل همین استقبال فراوان از برند بلگا، نمایندگی پخش عمده ایراندخت به فروش عمده رنگ مو بلگا پرداخته است. همچنین برند بلگا شامل پودر دکلره و اکسیدان‌های با کیفیتی است که در سایت ایراندخت می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

فروش عمده رنگ مو بلگا

دفتر پخش ایراندخت توانسته است امکان فروش عمده رنگ مو بلگا را فراهم کند، تا کسانی که مصرف بالایی در این رنگ مو دارند مانند سالن‌های زیبایی بتوانند آن را تهیه کنند. به علاوه فرو عمده رنگ مو بلگا در سایت ایراندخت مورد استقبال فروشندگان بسیار زیادی قرار گرفته است، چرا که آن‌ها با نازل‌ترین قیمت ممکن رنگ مو بلگا را از سایت ایراندخت خریداری می‌کنند. شما در سایت ایراندخت ارزان‌ترین قیمت‌ها را حتی در سراسر کشور مشاهده می‌کنید. می‌توانید با مقایسه قیمت سایت‌های رقبا و با قیمت‌های سايت ایراندخت به این تفاوت‌ها پی ببرید. ویژگی که سایت ایراندخت را به عنوان مرکز فروش عمده رنگ مو بلگا، از سایر نمایندگی‌ها متمایز کرده، کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت‌های پایین آن‌ها ست‌.

پودر دکلره بلگا

پودر دکلره بلگا توسط شرکت CARASA اسپانیا فرمولاسیون شده است. این پودر دکلره تا درجات بالا قابلیت روشن کنندگی موها را دارد و تنها با یک مرحله دکلره مو را به پایه دلخواه‌تان می رساند. پودر دکلره بلگا حاوی جلبک دریایی است که بر روی موها یک لایه محافظتی ایجاد می‌کند تا به مو اجازه خشک و شکننده شدن ندهد. شما با پودر دکلره بلگا به رنگ موی مورد علاقه‌تان می‌رسید.

ویژگی‌های پودر دکلره بلگا

  • مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
  • بدون آمونیاک
  • بدون مواد شیمیایی و سمی
  • قدرت روشن کنندگی قوی در مدتی کوتاه
  • حاوی جلبک دریایی برای محافظت از موها
  • مناسب برای ترکیب شدن با انواع اکسیدان
  • جلوگیری از ایجاد حساسیت، سوزش و خارش در پوست سر
  • حاوی مواد نرم کننده و آبرسان مو

بیشتر بخوانید: رنگ مو تاکوری را به صورت عمده از کجا خریداری کنیم؟

مزیت‌های استفاده از پودر دکلره بلگا

  1. پودر دکلره بلگا کمک‌تان می‌کند رنگ موی قبلی را حذف کنید و رنگ موی جدید بر روی مو بنشیند‌.
  2. کاربردی راحت دارد که باعث می‌شود بتوانید در منزل هم از آن استفاده کنید.
  3. ماندگاری بالایی که این محصول دارد سبب می‌شود تا رنگ برای مدت طولانی روی مو باقی بماند.

رنگ مو بلگا

رنگ مو بلگا فرموله شده توسط شرکت CARASA اسپانیا می‌باشد و دارای ترکیبی خاص و منحصر به فرد است. این رنگ مو می‌تواندبه عنوان یکی از پر کاربردترین برندها در سالن‌های زیبایی بکار برود. چرا که اکثر افراد استفاده کننده این رنگ مو رضایت وافری دارند. رنگ مو بلگا موها را به طور کامل پوشش می‌دهد و موهایتان را همانند موهای طبیعی رنگ می‌بخشد. این محصول شامل روغن زیتون، روغن جوانه گندم، آلوئه ورا و کراتین است. همکاری ترکیبات نام برده شده با یک دیگر درخشندگی و لطافت را به مو می‌بخشد. کاتالوگ رنگ مو بلگا تمامی سلیقه‌ها را دربر می‌گیرد زیرا شامل طیف وسیعی از رنگ‌ها است.

ویژگی‌های رنگ مو بلگا

  • حاوی ویتامین E و C
  • حاوی روغن آرگان، روغن هسته‌ی انگور و روغن زیتون
  • جلوگیری از خشک شدن و وز شدن مو
  • دوام بالا
  • ایجاد حالتی طبیعی
  • ساخت کشور ایران
  • دارای مجوز رسمی وزارت غذا و دارو
  • دارای طیف رنگی وسیع
  • حاوی کراتین

فروش عمده رنگ مو بلگا

اکسیدان بلگا

اکسیدان بلگا از جمله با کیفیت‌ترین اکسیدان‌های موجود در بازار است. این محصول توانایی ترکیب با هر رنگ مویی را دارد و با هر نوع پوست و مویی که باشید پس از مصرف این کرم اکسیدان متوجه کیفیت بی‌نظیرش خواهید شد. اکسیدان بلگا با غلظت مناسبی تهیه شده است. پس از این که کرم اکسیدان بلگا را روی موهایتان قرار دهید، هیچ گونه التهاب یا سوزشی را تجربه نمی‌کنید. پس با خیالی آسوده از ترکیبات آن بهره ببرید. همچنین کرم اکسیدان‌های بلگا کاملاً ضد قرمزی هستند و بر پایه مواد ارگانیک و طبیعی تولید شده اند.

ویژگی‌های اکسیدان بلگا

  • حاوی مواد نرم کننده
  • ضد قرمزی
  • تولید شده بر پایه مواد ارگانیک
  • جلوگیری از التهاب و سوزش پوست سر
  • مناسب برای ترکیب شدن با هر رنگ مویی
  • دارای درصد‌های مختلف

علت میزان بالای فروش عمده رنگ مو بلگا در سایت ایراندخت

فروش عمده رنگ مو بلگا در سایت ایراندخت، دفتر پخش عمده برند بلگا با استقبال زیادی رو‌به‌رو شده است. این اتفاق چندین علت دارد؛

  1. آمونیاک در این رنگ مو با خلوص پایینی وجود دارد که سبب می‌شود پس از رنگ گذاری بر روی موهایتان تا چندین ماه شاهد دوام آن باشید.
  2. رنگ دانه‌های آن در کوچک‌ترین حالت ممکن هستند، که سبب می‌شود آن‌ها به عمق مو نفوذ پیدا کنند و تمام سطح مو به یک دست رنگ بگیرد.
  3. کراتینی که در این محصول استفاده شده است، در بهداشتی A قرار دارد و تا عمق مو رسوخ خواهد کرد.
  4. روغن‌های مفیدی مثل زیتون، بادام و… که در ترکیبات آن بکار رفته است در کنار آمینواسیدها و مواد معدنی چرخه سلامت مو را تکمیل می‌کنند.

سوالات متداول

پودر دکلره برند بلگا ساخت کدام کشور است؟

پودر دکلره بلگا و به طور کلی تمامی محصولات برند بلگا ساخته شده توسط کشور ایران است. اما فرمولاسیون محصولات این برند توسط شرکت CARASA اسپانیا تشکیل شده است.

برای دریافت کاتالوگ قیمت خرید عمده محصولات بلگا چه کنیم؟

سایت ایراندخت برای اعلام نحوه پرداخت هزینه‌ها و به طوری کلی تمام سوالات مد نظرتان، کارشناسانی را در نظر گرفته است. فقط کافی ست با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را بگیرید.

آیا از هر نقطه کشور می‌توان از سایت ایراندخت خرید کرد؟

بله، سایت ایراندخت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و ارزان در سراسر کشور راه اندازی شده است. شما می‌توانید در هر نقطه از ایران که هستید، پس از انتخاب محصول مورد نظرتان از سایت با پشتیبانان تماس بگیرید و راهنمایی شوید.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو بلگا

کارشناسان پشتیبانی که نمایندگی فروش عمده رنگ مو بلگا در سایت ایراندخت قرار داده است، آمادگی ارائه مشاوره رایگان را در هر لحظه برای خریداران دارند. فقط کافی ست با آن‌ها تماس بگیرید و درباره نحوه خرید، نحوه پرداخت هزینه‌ها، کاتالوگ رنگ مو و موارد دیگری که برای‌تان سوال ایجاد کرده است راهنمایی بگیرید. کارشناسان سایت ایراندخت تمام اطلاعات مربوطه را به شما ارائه خواهند داد تا خریدی مقرون به صرفه و متناسب با کسب و کارتان داشته باشید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو بلگا، نمایندگی پخش عمده پودر دکلره و کلسیدان بلگا، رنگ مو بلگا، پودر دکلره بلگا، اکسیدان بلگا، دفتر فروش عمده رنگ مو بلگا

4.7/5 - (7 امتیاز)