رنگ مو از پر کاربردترین ابزارها برای ایجاد تنوع و تغییر در چهره است. خانم‌ها اغلب برای پیدا کردن بهترین رنگ مو دچار مشکل می‌شوند، زیرا تنوع برند در محصولات رنگ مو بسیار زیاد است. آن‌ها همیشه زمان خرید سردرگم‌اند و نمی‌دانند که کدام رنگ مو کیفیت بهتری دارد و باعث جذاب شدن‌شان می‌شود. انتخاب رنگ مو، انتخابی حساس است چرا که اشتباه در آن می‌تواند موجب عوارض بدی برای مو مثل ریزش و شکننده شدن آن‌ها بشود. یکی از برندهایی که در بازار موجود است و افراد زیادی از مصرف آن رضایت داشته‌اند، برند تاکوری است. رنگ موهای تاکوری از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردارند. نمایندگی ایراندخت به صورت کاملاً رسمی در سایت ایراندخت فروش عمده رنگ مو تاکوری را انجام می دهد، تا همه‌ی افراد بتوانند از این محصول با کیفیت بهره مند شوند‌‌.

فروش عمده رنگ مو تاکوری

یکی از نمایندگی‌هایی که برند تاکوری را به صورت عمده می‌فروشند، نمايندگی ایراندخت است. نمایندگی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو تاکوری به همه‌ی افرادی که قصد خرید این محصول را دارند کمک می‌کند تا با نازل‌ترین قیمت‌ها آن را تهیه کنند‌‌. عرضه بدون واسطه‌ی کالاها در مرکز پخش ایراندخت موجب شده است که مشتریانی از سراسر کشور داشته باشد‌. همچنین نمایندگی ایراندخت اکسیدان و پودر دکلره‌های برند تاکوری را نیز به فروش می‌رساند که یک مجموعه از محصولات با کیفیت هستند.

تضمین قیمت‌ها در فروش عمده رنگ مو تاکوری

نمایندگی ایراندخت به خریداران عزیزی که قصد خرید عمده را دارند، تضمین می‌دهد که قیمت‌های این فروشگاه نسبت به قیمت‌های بازار مناسب‌تر است. تنها با مقایسه‌ی قیمت‌های سایت ایراندخت با سایت‌ها و نمایندگی‌های دیگر به این موضوع پی خواهید برد‌. هنگام خرید و تماس با پشتیبانان سایت ایراندخت تضمین قیمت به شما داده می‌شود.

ویژگی‌های برند تاکوری

  • تحت لیسانس آلمان: محصولات برند تاکوری فرموله شدن توسط کشور آلمان است.
  • عدم آسیب به مو: یکی از ویژگی‌های مهم برند تاکوری، جلوگیری از هر گونه آسیب به موهای شما است. این برند بر خلاف برندهای ضعیف و بی کیفیت که مو را می‌سوزانند، ساختار مو را درهم نمی‌شکند و سلامت آن‌ها را حفظ می‌کند.
  • عدم ایجاد حساسیت: دیگر ویژگی خوب برند تاکوری، عدم ایجاد حساسیت و تحریک کنندگی آن است. خیلی از برندها هستند که مو را نمی‌سوزانند اما در عوض موجب تحریک شدن سلول‌ها و به وجود آمدن حساسیت می‌شوند. برند تاکوری کاملاً ضد حساسیت است و درصد بسیار پایینی از مواد شیمیایی را دارد.
  • ماندگاری بالا: رنگ موهای برند تاکوری در برابر نور خورشید، تعریق، رطوبت، شستشو و همه‌ی موارد از بین برنده رنگ‌ها مقاوم است. رنگ‌ها معمولاً با شستشو خاصیت‌شان را از دست می‌دهند اما برند تاکوری رنگ‌هایی مقاوم تولید کرده است.
  • عاری از مواد سمی: مواد شیمیایی که در رنگ‌ها موجود است شاید در لحظه آسیب ایجاد نکنند اما در دراز مدت آسیب‌هایی مثل سردردهای مزمن، سرگیجه، آسم و… را ایجاد می‌کنند. محصولات برند تاکوری در کمترین حد ممکن دارای مواد شیمیایی است و شما را از درگیری با مواد سمی حفظ می‌کند.

پودر دکلره تاکوری

برند تاکوری پودر دکلره‌ای با کیفیت در بسته بندی‌های ۲ کلیو گرمی را وارد بازار کرده است که توانسته تغییرات شگرفی در این عرصه ایجاد کند. این پودر دکلره حاوی روغن پلکس می‌باشد. وظیفه‌ی روغن پلکس به کار رفته در برند تاکوری، جلوگیری از سوزش موها هنگام دکلره کردن و بالا بردن سرعت روشن شدن موها است. پودر دکلره تاکوری قدرت روشن کنندگی بالایی دارد که موهای شما را به پایه دلخواه می‌رساند. در میان دکلره‌های موجود در بازار پودر دکلره تاکوری را می‌توان از جمله قوی‌ترین‌ها نامید بدون آن که ایجاد آسیب کند. این پودرها در سه رنگ بنفش، سفید و آبی با سه قدرت متفاوت موجود است.

انواع پودر دکلره تاکوری

  • رنگ بنفش: پودر دکلره بنفش برند تاکوری یک محصول بی خطر و بدون آمونیاک است که از آسیب به مو جلوگیری می‌کند. قدرت روشن کنندگی پودر بنفش نسبتاً پایین است و برای رنگ مو مش با فویل کاربرد بهتری دارد.
  • رنگ سفید: پودر دکلره سفید تاکوری قدرت روشن کنندگی متوسطی دارد و برای موهایی که تارهایشان نسبتاً ضعیف است بکار می‌رود. این پودر حاوی روغن دکلره است تا موها آسیب نبینند.
  • رنگ آبی: قدرت روشن کنندگی پودر دکلره آبی تاکوری از دو مورد نام برده شده بیشتر است. این پودر تا حد زیادی سلامت موها را حفظ می‌کند ضمن آن که در زمانی کوتاه این کار را انجام می‌دهد.

فروش عمده رنگ مو تاکوری

ویژگی‌های پودر دکلره تاکوری

  • فاقد آمونیاک
  • مانع از آسیب به مو
  • مانع از خشکی و وز شدن مو
  • قدرت روشن کنندگی بالا
  • موجود در سه رنگ با سه قدرت متفاوت
  • جلوگیری از سوزش سر
  • بدون گرد و غبار
  • دارای روغن دکلره
  • بسته بندی ۲ کیلو گرمی و مناسب برای سالن‌های زیبایی
  • حاوی نرم کننده

اکسیدان تاکوری

برای این که رنگ مو اثر گذاری بهتری داشته باشد، نیاز است که با اکسیدان ترکیب شود. چه بهتر که این اکسیدان از برند تاکوری باشد. اکسیدان برند تاکوری با رنگ مو ترکیب می‌شود و زمانی که مو برای رنگ گرفتن نیاز دارد را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این اکسیدان مناسب برای موهای دکلره شده است زیرا آن‌ها در معرض آسیب بیشتری هستند و این محصول از آسیب به مو جلوگیری می‌کند. پس با خیال راحت از این اکسیدان استفاده کنید و منتظر تغییر بشوید. اکسیدان‌های برند تاکوری در سه درصد ۶ درصد، ۹ درصد و ۱۲ درصد موجود است.

بیشتر بخوانید: برای تهیه محصولات برند پرستیژ گیاهی به کجا مراجعه کنیم؟

ویژگی‌های اکسیدان تاکوری

  • حاوی مواد نرم کننده
  • جلوگیری از شکننده شدن موها
  • جلوگیری از خشکی موها
  • با کیفیت
  • دارای درصدهای مختلف
  • ضد حساسیت
  • افزایش سرعت عملیات رنگ گذاری مو

سوالات متداول

ویژگی‌های برند تاکوری چیست؟

برند تاکوری از آسیب به موها جلوگیری می‌کند، حساسیت ایجاد نمی‌کند و عاری از هر گونه مواد سمی است. همچنین این برند محصولاتی ماندگار تولید کرده است.

آیا قیمت‌های سایت ایراندخت مناسب است؟

سایت ایراندخت به عنوان یک نمایندگی فروش عمده برند تاکوری، قیمت‌های بسیار مناسبی دارد. می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها در سایت ایراندخت با سایت‌ها و فروشگاه‌های دیگر متوجه اختلاف قیمت‌ها بشوید.

نحوه خرید از سایت ایراندخت چگونه است؟

خرید عمده از سایت ایراندخت اصلاً کار سختی نیست و به راحتی می‌توانید خریدتان انجام دهید. فقط کافی ست محصول مورد نظرتان را در انتخاب کنید و با تماس با پشتیبانان سایت ایراندخت از نحوه پرداخت هزینه‌ها مطلع شوید.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو تاکوری

از آن جایی که خریداران محصولات سایت ایراندخت سالن‌های زیبایی و یا فروشگاه‌های لوازم آرایشی هستند و روزانه با سلیقه‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوند، گاهاً ممکن است نتوانند خرید خوبی انجام دهند. اما اصلاً جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی ایراندخت به شما مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو تاکوری را ارائه می‌دهد تا بتوانید مناسب‌ترین خرید را با توجه به کسب و کارتان داشته باشید. برای گرفتن مشاوره از کارشناسان سایت ایراندخت، با پشتیبانان تماس حاصل نمایید. آن‌ها شما را در خرید، نحوه پرداخت هزینه‌ها و سوالات دیگر راهنمایی می‌کنند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو تاکوری، دفتر فروش عمده پودر دکلره و اکسیدان تاکوری، اکسیدان تاکوری، پودر دکلره تاکوری، ویژگی‌های برند تاکوری 

4.7/5 - (6 امتیاز)