انتخاب رنگ موی با کیفیت همیشه از خواسته‌های مهم بانوان بوده است. رنگ مویی که با پوست سرشان سازگاری داشته باشد و به علاوه زیبایی بخشیدن به موهایشان، در طی زمان نیز کیفیتش را حفظ کند. شاید شما هم از آن دسته خانم‌هایی باشید که مارک‌های متفاوتی را امتحان کرده‌اند ولی همچنان به یک برند خوب نرسیده‌اند. ما در این مقاله به شما یک برند با کیفیت معرفی می‌کنیم به نام پرستیژ گیاهی. سایت ایراندخت، نمایندگی رسمی فروش رنگ مو، این محصول را در قالب فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی، به دست مصرف کنندگان آن می‌رساند.

فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی

سایت ایراندخت با فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی به شما خریداران عزیز کمک می‌کند تا محصولات برند پرستیژ را با قیمت مناسب و کیفیتی بالا تهیه ‌کنید. قیمت فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی در سایت در نمایندگی ایراندخت، در میان تمام نمایندگی‌های پخش و توزیع این محصوع مناسب‌تر است. این برند از جمله برندهای با کیفیت میان برندهای رنگ مو است و معمولاً افراد پس از یک بار خرید این محصول مشتری دائمی آن می‌شوند. سایت ایراندخت محصولات را بدون واسطه به شما ارائه می‌کنند. فقط هنگام خرید برای آشنایی با نحوه خرید از این سایت، حتماً با پشتیبانان سایت تماس بگیرید.

ترکیبات رنگ مو پرستیژ گیاهی

ترکیباتی که در این محصول بکار رفته است آن را در مدتی کوتاه به یک محصول محبوب و مشهور تبدیل کرده. رنگ موهای پرستیژ فاقد آمونیاک، پارابن، سیلیکون، فرمالدئید و مواد مضر این چنینی هست، تا یک محصول امن و بی ضرر باشد. پروتئین‌هایی که در ترکیبات آن وجود دارد، موها را از حالت شکنندگی و خشکی خارج می‌کند و بدون ایجاد هیچ گونه آسیبی باعث تغییر رنگ موهایتان می‌شود. روغن آرگان موجود در این محصول موهایی نرم،براق و لطیف را به شما می‌دهد. از جمله گیاهان به کار رفته در برند پرستیژ نعنا را می‌توان نام برد که موها را تقویت می‌کند و سبب رشد چند برابری آن‌ها خواهد شد.

کاتالوگ رنگ موی پرستیژ گیاهی

رنگ مو پرستیژ گیاهی یکی از رنگ موهایی است که شامل طیف رنگ وسیعی می‌باشد تا هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای بتواند از رنگ‌های آن استفاده کند. این رنگ مو شامل طیف‌های مختلفی از رنگ‌های بلوند، ماهگونی، شرابی، بژ، زیتونی، طبیعی و… می باشد.

فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی

خرید عمده پودر دکلره و اکسیدان پرستیژ گیاهی

سایت ایراندخت نمایندگی فروش عمده محصولات برند پرستیژ گیاهی، پودر دکلره و اکسیدان‌های این برند را در نازل‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌کند. پودر دکلره‌های این برند بوی ناخوشایند ندارند و هنگام رساندن مو به پایه مد نظر، هیچ گونه آسیبی ایجاد نمی‌کنند. به علاوه اکسیدان‌های آن، ضد قرمزی و با درصدهای مختلف موجود هستند.

پودر دکلره پرستیژ گیاهی

پودر دکلره پرستیژ گیاهی یک محصول کاملاً ارگانیک و فاقد آمونیاک است که برای بی‌رنگ کردن تار موها بکار می‌رود. در ترکیبات این محصول روغن‌های گیاهی برای نرمی و جلوگیری از آسیب به موها استفاده شده است. همچنین این پودر دکلره فاقد گرد و غبار می‌باشد که سوزش، خارش یا التهابی در سر و پوست مصرف کننده ایجاد نمی‌کند. پس اگر از آن دسته افراد هستید که  به دکلره‌ها حساسیت دارید، پودر دکلره پرستیژ گیاهی می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد‌.

چرا از رنگ مو پرستیژ گیاهی استفاده کنیم؟

محصولات برند پرستیژ به علت ساختار طبیعی که دارند و فاقد مواد شیمیایی هستند، با ساختار محیط زیست نیز سازگاری دارند و هیچ گونه آسیبی به طبیعت نمی‌رسانند. همچنین ساختار طبیعی این محصولات باعث شده تا تبدیل به محصولی امن و سالم شود برای افرادی که به محصولات شیمیایی حساسیت دارند. آن‌ها همیشه برای تغییر رنگ موهایشان به مشکل برمی‌خورند اما برند پرستیژ این مشکل را برطرف کرده است. آن‌ها ساختار مو را حفظ می‌کنند و اثرات مخرب برای تارهای مو نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: مقرون به صرفه‌ترین قیمت محصولات برند پیگار را از کجا تهیه کنیم؟

ماندگاری رنگ مو پرستیژ گیاهی

روغن‌ محصوصی در ترکیبات رنگ مو پرستیژ بکار رفته است که جای آمونیاک حذف شده است. آمونیاک ماندگاری رنگ‌ها را کاهش می‌دهد ولی روغنی که جای آمونیاک را در این محصول گرفته است، دقیقاً خلاف آمونیاک عمل می‌کند و حتی ثبات رنگ بر روی مو را نیز بیشتر می‌کند. رنگدانه‌ها با این روغن ترکیب می‌شوند و سبب نفوذ آن‌ها به عمق مو می‌گردد. این که رنگ مو پرستیژ تا چه میزان ماندگاری دارد، سوال خیلی از افراد است. سایت ایراندخت در هنگام فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی به خریداران با اطمینان کامل مدت زمان ۶ ماه را تضمین می‌دهد.

ویژگی‌های برند پرستیژ گیاهی

  • محصولات حاوی ویتامین‌های E، C، مولتی ویتامین
  • حاوی کراتین
  • مناسب برای پوست‌های حساس به مواد شیمیایی
  • دارای طیف رنگی بالا مناسب برای هر سلیقه
  • فاقد بوهای نامطبوع
  • فاقد آمونیاک و مواد شیمیایی مثل پارابن
  • با دوام و ماندگار
  • دارای ساختاری کاملاً طبیعی و سازگار با محیط زیست

علت فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی در سایت ایراندخت

سایت ایراندخت یا همان نمایندگی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت، برای رساندن محصولات با کیفیت و اصل به دست مشتریان اقدام به فروش محصولات به شکل عمده کرده است. این نمایندگی تمام تلاشش را برای ارائه محصولاتی مقرون به صرفه و با هزینه‌های کم می‌کند تا در شرایط اقتصادی کنونی، همه‌ی افراد با پرداخت هزینه‌های کم بتوانند محصولاتی اصل مصرف کنند.

سوالات متداول

ماندگاری رنگ مو پرستیژ گیاهی چقدر است؟

رنگ مو پرستیژ گیاهی حاوی یک روغن به خصوص است که، جایگزین آمونیاک شده است. این روغن با رنگدانه‌ها ترکیب می‌شود و به عمق مو نفوذ می‌کند. که در نهایت سبب ماندگاری هر چه بیشتر آن می‌شود. این رنگ مو تا ۶ ماه بر روی موها ماندگاری دارد.

رنگ مو و پودر دکلره پرستیژ گیاهی اصل را از کجا تهیه کنیم؟

سایت ایراندخت، نمایندگی رسمی برند پرستیژ گیاهی است. این نمایندگی تمامی محصولات برند پرستیژ گیاهی اصل را به دست مشتریانش می‌رساند.

نحوه خرید از سایت ایراندخت چگونه است؟

برای خرید عمده از سایت ایراندخت نیاز به طی فرآیندهای پیچیده ندارید. فقط کافی ست تا محصول مد نظر را انتخاب نمایید و سپس با کارشناسان تماس بگیرید. آن‌ها نحوه پرداخت هزینه‌ها و دیگر سوالات شما را پاسخگو هستند‌.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی

سایت ایراندخت برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان این امکان را فراهم آورده است تا بتوانند قبل از خرید عمده با مشاورین متخصص حوزه رنگ مو صحبت کنند و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند. حوزه کاری شما چه فروش محصولات برند پرستیژ باشد و چه سالن زیبایی داشته باشید، مشاورین این سایت مشاوره لازم را به شما می‌دهند تا خریدی متناسب با کسب و کارتان داشته باشید. هدف نمایندگی فروش محصولات مو ایراندخت، ارائه محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه به مصرف کنندگان برند پرستیژ گیاهی است.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی، ویژگی‌های برند پرستیژ گیاهی، خرید عمده پودر دکلره و اکسیدان پرستیژ گیاهی، مرکز فروش عمده رنگ مو پرستیژ گیاهی

4.7/5 - (6 امتیاز)