خانم‌ها زمان‌هایی را که برای رنگ موهایشان صرف می‌کنند و یا هزینه‌ای که می‌پردازند را بهتر از یک آقا درک می‌کنند. زیرا اکثر اوقات به آرایش و تغییر رنگ موهایشان مشغول‌اند. شاید هر کدام از آن‌ها آرایشگاه‌های زیادی رفته باشند یا رنگ موهای زیادی خریداری که باشند، ولی همیشه جواب مثبت نگرفته‌اند. اگر رنگ مویی که استفاده می‌کنید رنگی بی‌کیفیت باشد، قطعاً نتیجه‌ی حاصل دلخواه نخواهد بود. برای جلوگیری از این اتفاق ما به کسانی که سالن‌های زیبایی دارند و یا به صورت عمده رنگ مو خریداری می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم تا از نمایندگی ایراندخت، سایت ایراندخت رنگ موی وینا خریداری نمایند‌. شما با مراجعه به این سایت و رفتن به بخش فروش عمده رنگ مو وینا این محصول را خریداری نمایید‌.

فروش عمده رنگ مو وینا

سایت ایراندخت یک مرجع و منبع بسیار خوب برای فروش عمده رنگ مو وینا می‌باشد. کسانی که به دنبال این برند محبوب در بازار به صورت عمده هستند، می‌توانند از نمایندگی ایراندخت بدون هیچ واسطه‌ای خریداری نمایند. برند وینا از جمله برندهای معروف و پر فروش در بازار است که زیبایی چندین برابری به موهای شما خواهد داد. رنگ مو وینا اختصاصاً برای سالن‌های زیبایی و فروشندگان برند وینا عرضه می‌گردد. برای خرید به صورت عمده از این محصول به سایت ایراندخت مراجعه نمایید و با تماس با کارشناسان شرایط فروش عمده رنگ مو وینا را جویا شوید‌‌.

نمایندگی پودر دکلره و اکسیدان وینا

سایت ایراندخت به عنوان نمایندگی پودر دکلره و اکسیدان وینا برای شما خریداران عزیز امکان خرید به صورت عمده را فراهم آورده است تا بتوانید در هر نقطه از کشور که هستید خریدتان را انجام دهید‌. محصولات برند وینا از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و میزان رضایت مصرف کنندگان آن چیزی حدود ۹۰ درصد است.

پودر دکلره وینا

دکلره کردن مو از مهم‌ترین بخش‌های رنگ کردن مو به حساب می‌رود. در این مرحله باید سعی کنید برندی بکار ببرید که علاوه بر باز کردن رنگ موها در زمانی کوتاه، این کار را در سالم‌ترین حالت انجام دهد. یعنی به موهایتان آسیبی وارد نکند. دکلره وینا این نیاز شما را برطرف خواهد کرد. این پودر قابلیت آن را تا موهای شما را به پایه ۹ و ۱۰ برساند تا روشن‌ترین رنگ‌ها روی موهایتان بنشینند. پودر دکلره وینا دارای جلبک دریایی است که در عملیات دکلره کردن، موها را درگیر آلرژی و حساسیت نمی‌کند. موهایتان بدون خشکی و شکنندگی روشن با پودر دکلره وینا روشن می‌شوند و حتی برای افرادی که مبتدی در حرفه‌ی رنگ مو هستند مناسب می‌باشد. با پودر دکلره وینا به روشن‌ترین بلوندها می‌رسید.

فروش عمده رنگ مو وینا

ویژگی‌های پودر دکلره وینا

  • ضد حساسیت
  • قدرت روشن کنندگی بالا
  • دارای جلبک دریایی برای جلوگیری از ایجاد آلرژی
  • آمونیاک در کمترین میزان
  • دارای نرم کننده و پروتئینه‌های مو
  • ساخت کشور ایتالیا
  • ضد قرمزی
  • بدون ایجاد آسیب

رنگ مو وینا

رنگ مو وینا ترکیباتی شامل روغن جوانه گندم، نرم کننده‌های مو، روغن آرگان، روغن بادام، روغن زیتون و ویتامین‌ C می‌باشد. این ترکیبات همگی به وسیله یک دیگر باعث می‌شوند رنگ موهایی جذاب، براق و دلخواه داشته باشید. شما بعد از استفاده این رنگ مو به هیچ عنوان دچار خشکی یا وزی مو نمی‌شوید و موهایتان به اندازه قبل یا حتی بیشتر نرم و لطیف خواهد بود. ماندگاری رنگ‌های وینا بسیار بالا است و تا مدت‌ها بر روی موها دوام خواهند داشت. پرو ویتامین موجود در رنگ موهای برند وینا موها را تقویت می‌کند و به آن‌ها لطافت می بخشد. میزان آمونیاک حداقلی آن، تغییر رنگ مو را بدون عارضه می‌کند. از دیگر ترکیبات مفید رنگ مو وینا می‌توان عصاره آلوئه‌ورا، ویتامین B5، ویتامین E، کراتین، نرم کننده، پروتئین گندم و آووکادو نام برد.

نحوه استفاده رنگ مو وینا

برای استفاده از رنگ موهای وینا، مخلوطی از رنگ مو و اکسیدان با درصد مورد نیاز تهیه کنید و مخلوط را تا جایی که کاملاً یک دست شود، هم بزنید. سپس رنگ را با کمک فرچه از قسمت عقبی موها به سمت جلو بمالید. موهای پشت سر دیرتر رنگ می‌گیرند به همین علت بهتر است این کار را از پشت سر شروع کنید. پخش کردن رنگ مو را تا جایی ادامه دهید که تمام قسمت‌های مو از رنگ پوشیده شوند‌. ۴۵ دقیقه به رنگ مو زمان بدهید تا به خوبی به خورد مو برود و مو رنگ بگیرد سپس موها را بشویید.

فروش عمده رنگ مو وینا به فروشندگان برند وینا

مرکز پخش ایراندخت به تمام فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی توصیه می‌کند تا این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از سایت ایراندخت خریداری کنند. چون برند وینا محصول کشور ایتالیا و فرموله شده توسط کشور آلمان است، احتمال دارد تا به دست واسطه‌های گران فروش و متقلب بیافتد. سایت ایراندخت شما را از این مشکل دور نگه می‌دارد و با کمترین قیمت موجود در بازار به فروش عمده رنگ مو وینا پرداخته است.

اصالت کالا در فروش عمده رنگ مو وینا

مرکز پخش ایراندخت به شما این تضمین را می‌دهد که با خرید از این نمایندگی محصولاتی اصل تحویل خواهید گرفت. در برای واقع اصالت کالاها به شما تضمین داده می‌شود. شما می‌توانید هنگام تماس با کارشناسان سایت ایراندخت هر گونه اطلاعاتی که برای فهمیدن اصالت کالا لازم است را از آن‌ها بپرسید. سپس با آگاهی کامل خرید نمایید.

سوالات متداول درباره فروش عمده رنگ مو وینا

ویژگی‌های پودر دکلره وینا چیست؟

پودر دکلره وینا دارای جلبک دریایی است که در عملیات دکلره کردن، موها را درگیر آلرژی و حساسیت نمی‌کند. موهایتان بدون خشکی و شکنندگی روشن با پودر دکلره وینا روشن می‌شوند و حتی برای افرادی که مبتدی در حرفه‌ی رنگ مو هستند مناسب می‌باشد.

برای خرید عمده محصولات وینا به کجا مراجعه کنیم؟

سایت ایراندخت مرکز پخش محصولا وینا می‌باشد. سایت ایراندخت تمامی محصولات این برند را با کمترین قیمت‌ها و با ضمانت کالا به شما ارائه می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت‌های رنگ و دیگر محصولات وینا به کجا مراجعه کنیم؟

برای اطلاع دقیق و از قیمت‌ها و نحوه پرداخت هزینه‌ها حتماً با کارشناسان سایت ایراندخت تماس بگیرید. از آن‌ها در مورد نحوه‌ی پرداخت مشاوره بگیرید.

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو وینا

پشتیبانان سایت ایراندخت آمادگی ارائه مشاوره رایگان به شما خریداران عزیز در هر زمان را دارند. هر گاه که مایل به خرید بودید می‌توانید با کارشناسان تماس گرفته و درباره خرید، نحوه پرداخت و محصولات سوالات لازم را بپرسید‌. لازم به ذکر است که برای پرداخت حتماً با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را در بهترین حالت راهنمایی کنند‌. هدف مرکز پخش ایراندخت ارائه محصولات با کیفیت با پرداخت کمترین هزینه‌ها است.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

تماس در واتس اپ

پانوشت: فروش عمده رنگ مو وینا، نمایندگی پودر دکلره و اکسیدان وینا، رنگ مو وینا، پودر دکلره وینا، نحوه استفاده رنگ مو وینا

4.7/5 - (7 امتیاز)